מסיימים את כל הציורים בצורה גסה ועושים מבחן "סרט העפרון" (מצלמים את הטיוטות מעפרון).
הדמות לעיל הולכת שלושה צעדים ומושיטה ידה כלפי מטה לעבר החתלתול, במקרה זה הצעדים המקשרים את הקצוות ממוקמים במסלול ישיר של פעולה. לאחר מכן הדמות משנה את התנועה שלה, הדמות מרימה זרועותיה ומזיזה ראשה לאחור כהקדמה לפעולת הושטת היד לעבר החתלתול. הראש נשאר מוטה אחורה לשם איזון הזרועות המושטות. לאחר מכן מתלוות פעולות חופפות בזמן שהחתלתול מורם. אף ההליכה היא פעולה חופפת. כל פעולה חייבת להיות מותאמת למצב הרוח המצוי בסיפור, יש זמן ומקום מסלול של אנימציה.
אולם גישה זו מובילה להמון דרכים ללא מוצא ולמאמץ מבוזבז כשהאנימטור מבין שהוא "הוליך את עצמו לפינה".