מאורת הדרקון II
כאשר העבודה על האנימציה לאייס החלל מסתיימת, קבוצת בלות' מתחילה מיידית לעבוד על ההמשך למאורת הדרקון, מאורת הדרקון II : עיוות זמן (Dragon's Lair II: Time Warp). הסיפור שם את דירק ודפני נשואים עם 13 ילדים, ודפני באופן בלתי מפתיע נחטפת ע"י הנמסיס הישן של דירק, מורדריד. זה מכריח את הגיבור שלנו בטייטס להשתמש במכונת זמן ולרדוף אחרי המכשף הזקן דרך תקופות מפורסמות בזמן. מודגש במשחק שיש הרבה יותר סצינות מוות נוראיות מאשר בראשון. אבל כאשר השוק למשחק מתמוטט, סינמטרוניקס מחליטה לסגור את הפקק על הפרוייקט כאשר באופן קורע לב 80% מהאנימציה כבר גמורה. נחוש לראות את המשחק משוחרר, בלות' ממשיך לעבוד על הפרוייקט. אחרי שהוא פוגש את מוריס סאליבן (Morris Sullivan), סוחר באנימציה קלאסית, הם יוצרים את התקשורת האינטראקטיבית של סאליבן בלות' (Sullivan Bluth Interactive Media), ותחת תוית הפיתוח הזו המשחק משוחרר לבסוף אל הארקיידים ע"י תאגיד לילנד (Leland Corporation) ב-1992. כמו כן גם משוחררת ערכת המרה בשביל להתקין את המשחק החדש בקבינטים של אייס החלל, אבל ימי הלייזר הם כבר זיכרון רחוק והמשחק שוקע בינות לאינספור חיקויים לסטריט פייטר. ב-1984, בלות' מקבל את הזכויות לעשות סרט של מאורת הדרקון, ותסריט נכתב לתעד את האירועים של איך דירק ודפני בני הטיפשעשרה נפגשים. הפרוייקט נקרא "מאורת הדרקון: האגדה"
(Dragon's Lair: The Legend), והוא הרבה יותר אפל מהמשחק, וכאשר משלבים את זה עם כך שהאולפנים מאוד עצבניים לגבי הפטירה המהירה של שוק הלייזר זה יצר מחסור חד של מימון עבור בלות' וחברתו. אבל לבסוף גם מאורת הדרקון וגם אייס החלל יוצאים מקבינטי המשחק ואל תוך חדרי המגורים בסרטי הנפשה לטלויזיה שנעשו ע"י רובי ספירס (Ruby Spears).