חגורת אסטרון
אחרי הדגמתו ב-A.M.O.A ב-1982, סגה מחליטה
שהטכנולוגיה של חגורת אסטרון (Astron Belt) המהפכני עדיין לא מפותחת מספיק, והמשחק חוזר בחזרה אל שולחן התכנון בעוד הקונספציה שלו מעוררת שיגעון של משחקי לייזר בארקיידים. הוא משוחרר ביפן באמצע 1983, וכאשר המחלקה האמריקאית של סגה נקנית ע"י בולי/מידווי, הבעלים החדשים ממשיך לפתח את המערכת. היא משוחררת לבסוף בארה"ב בסוף אותה שנה. היא מאפשרת יותר יכולת משחק בכך שהיא נותנת לשחקן לשלוט בחופשיות בחללית הממוחשבת מנקודת מבט של מרדף, המוטבעת על גבי משטח משחק מצולם. היא חייבת להילחם בחלליות מסתערות בזמן טיסה בחלל, דרך נוף חייזרי, ודרך מסדרונות מתכת צרים של החללית האם. בעוד החלליות התוקפות הן על פילם, אש הלייזר שלהן מחוללת ע"י המחשב. טיימר יכול להיות מאותחל כך שייתן לשחקן 60 שניות של אי פגיעות, שלאחריה הוא יתחיל לאבד חיים. המשחק מלוקט מקומבינציה של סרטים, בעיקר מסרט המד"ב היפני "Message From Space" מאולפני טואי הפוריים, המפורסמים בעיקר מסרטי גודזילה שלהם.
נעדר מהמשחק זה הפסקות הזמן המעצבנות של משחקי הלייזר האחרים, אבל הטכנולוגיה המשופרת מגיעה עם מחיר: המשחק מפספס את רוב השיגעון העצום שהודלק ע"י מאורת הדרקון בארקיידים.
בהשתמשם בעוד צילומים מ"Message", וביחד עם צילומים הנוצרו במיוחד עבור המשחק, בולי/מידווי משחררים משחק יריות זהה ב-1984 בשם סייר הגלקסיה (Galaxy Ranger). הוא מציע את החידוש של לאשר לשחקן לבחור בחלקים מסויימים במשחק באיזה נתיב לעוף.