» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שלישי 7 במאי 2024
התפתחות זורק
דף ראשי  היסטורית משחקי המחשב  שלב חמישה-עשר: ניצני משחקי המחשב  התפתחות זורק גרסה להדפסה

התפתחות זורק

בריאן מוריאטרי סטיב מרטסקי ככל שהשנים עברו ושנות ה-80' המאוחרות הגיעו, כך גם מעבדים מהירים יותר ויותר RAM אפשרי הביאו עימם גרפיקות וסאונד משופרים, והחליפו את הטקסט כבד המעביר את המשחק. אינפוקום נקנית ע"י חלוצי ה-VCS אקטיויזיון ב-1986 עבור 7.5 מיליון דולר, ששולמו בעיקר באופציות מניה.

 
ב-1987, אינפוקום משחררת את מעבר לזורק (Beyond Zork), שנוצר ע"י בריאן מוריאטרי
(Brian Moriatry). זהו המשחק הראשון של המשחק עם ממשק משתמש גרפי, ביחד עם מפה שעל המסך שמשתנה ככל שהשחקנים נעים מחדר לחדר. המשחק גם חוקר את ממלכת משחקי התפקידים ע"י נתינת נתוני אחוזים לתכונות כמו כוח וזריזות. לשחקן יש גם את האופציה של בחירה בין דמות זכר או נקבה, אשר מתייחסים אליה בהתאם במהלך כל המשחק.

למשחק יש המשך לאחר שנה בצורת זורק זירו, שתוכנן ע"י סטיב מרטסקי (Steve Meretzky) והמשיך את הצעדה לכיוון גרפיקות משולבות.

ב-1993 אקטיויזיון מוציאה את החזרה לזורק (Return to Zork), המציג את כל פעמוני ומשרוקיות המולטימדיה שהיו עכשיו אפשריים עם היווצרות שוק ה-CD-ROM. שנת 1996 רואה את שחרור Zork: Nemesis, שהגיע עם מנוע גרפיקת "ראיית-Z" של 360 מעלות וממשק משתמש משופר. לאחר מכן, ב-1997, אקטיויזיון משחררת את Zork: Grand Inquisitor. המשחק תוכנן להיות הראשון מטרילוגיית זורק חדשה שתיכנס אל המילניום החדש.
 

Zork: Grand Inquisitor -  אקטיויזיון 1997

 18-03-04 / 12:00  עודכן ,  22-01-04 / 15:36  נוצר ע"י שחר פורמן  בתאריך 
 נאכלת על ידי גרו - הקודםהבא - היכנס לארץ ההרפתקאות 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 4