» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 6 במאי 2024
היכנס לארץ ההרפתקאות
דף ראשי  היסטורית משחקי המחשב  שלב חמישה-עשר: ניצני משחקי המחשב  היכנס לארץ ההרפתקאות גרסה להדפסה

היכנס לארץ ההרפתקאות

בעוד זורק יושב על המחשב המרכזי ב-MIT ב-1977, מתכנת המערכות סקוט אדאמס הוא מעריץ נלהב של סיפורת אינטראקטיבית של המחשבים המרכזיים כמו המשחק הרפתקאה של קרוות'ר ווודס, והוא משוכנע שמשחקי הרפתקאה מבוססי טקסט יכולים לעשות את הקפיצה אל הזיכרונות המוגבלים של המיקרו-מחשבים.

בשביל להוכיח זאת, הוא עובד יומם וליל על מנת לכתוב את ארץ ההרפתקאות
(Advantureland) ב-TRS-80 BASIC. בנקודה מסוימת, אשתו שנזנחה אלקסיס זורקת את הדיסקים אל התנור על מנת לזכות בתשומת ליבו. אבל המשחק שורד את החום הצורב, וב-1978 משחק ההרפתקאה מבוסס הטקסט המסחרי הראשון משוחרר ע"י החברה החדשה שנוסדה ע"י אדאמס בשם הרפתקאה בינלאומית (Adventure International). המשחק אפשרי על טייפ, והוא הצלחה,  ונמכר בסביבות 100,000 עותקים.

במקרה קלאסי של "אם אתה לא יכול לנצח אותם, אז תצטרף אליהם", אלקסיס מתכננת את משחק ההרפתקאה הרביעי של סקוט אדאמס: טירת וודו (Voodoo Castle).
 

טירת וודו

 18-03-04 / 12:01  עודכן ,  22-01-04 / 15:38  נוצר ע"י שחר פורמן  בתאריך 
 התפתחות זורק - הקודםהבא - שלב חמישה-עשר - מבחן 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 4