התפתחות זורק


ב-1987, אינפוקום משחררת את מעבר לזורק (Beyond Zork), שנוצר ע"י בריאן מוריאטרי
(Brian Moriatry). זהו המשחק הראשון של המשחק עם ממשק משתמש גרפי, ביחד עם מפה שעל המסך שמשתנה ככל שהשחקנים נעים מחדר לחדר. המשחק גם חוקר את ממלכת משחקי התפקידים ע"י נתינת נתוני אחוזים לתכונות כמו כוח וזריזות. לשחקן יש גם את האופציה של בחירה בין דמות זכר או נקבה, אשר מתייחסים אליה בהתאם במהלך כל המשחק.
למשחק יש המשך לאחר שנה בצורת זורק זירו, שתוכנן ע"י סטיב מרטסקי (Steve Meretzky) והמשיך את הצעדה לכיוון גרפיקות משולבות.
ב-1993 אקטיויזיון מוציאה את החזרה לזורק (Return to Zork), המציג את כל פעמוני ומשרוקיות המולטימדיה שהיו עכשיו אפשריים עם היווצרות שוק ה-CD-ROM. שנת 1996 רואה את שחרור Zork: Nemesis, שהגיע עם מנוע גרפיקת "ראיית-Z" של 360 מעלות וממשק משתמש משופר. לאחר מכן, ב-1997, אקטיויזיון משחררת את Zork: Grand Inquisitor. המשחק תוכנן להיות הראשון מטרילוגיית זורק חדשה שתיכנס אל המילניום החדש.
למשחק יש המשך לאחר שנה בצורת זורק זירו, שתוכנן ע"י סטיב מרטסקי (Steve Meretzky) והמשיך את הצעדה לכיוון גרפיקות משולבות.
ב-1993 אקטיויזיון מוציאה את החזרה לזורק (Return to Zork), המציג את כל פעמוני ומשרוקיות המולטימדיה שהיו עכשיו אפשריים עם היווצרות שוק ה-CD-ROM. שנת 1996 רואה את שחרור Zork: Nemesis, שהגיע עם מנוע גרפיקת "ראיית-Z" של 360 מעלות וממשק משתמש משופר. לאחר מכן, ב-1997, אקטיויזיון משחררת את Zork: Grand Inquisitor. המשחק תוכנן להיות הראשון מטרילוגיית זורק חדשה שתיכנס אל המילניום החדש.