אי אפשר להכיל את כל מה שמבקש המשתמש באתר שלך. עצם העובדה שגולשים מחפשים משהו שאינו נצמא באתר שלך אינו מחייב אותך להכניס אותו ולפעמים אפילו רצוי לא להכניס אותו. אפשר לסווג ארבעה מצבים:
- התוכן החסר הוא חלק מהותי מנושא האתר – לדוגמא אם הנך מוכר מכוניות חדשות, חייב להיות מידע עדכני על כל הדגמים בשוק. במידה שחסר מידע כזו אתה חייב להשלים אותו מיד.
- התוכן החסר הוא קשור לנושא האתר אך אינו חלק מהותי ממנו – לדוגמא אם הנך מוכר מכוניות חדשות מסוג X אתה לא חייב להכיל כתבות מעיתונים על הרכבים שאתה מוכר, אמנם זה יהיה במקום אם הם כן יופיעו באתר. במצב כזה, אפשר או להכניס את התוכן או פשוט לתת קישור שיוביל אליו.
- התוכן החסר לא ממש קשור לנושא האתר - לדוגמא אם הנך אותו מוכר מכוניות המוזכר לעיל, אין כל צורך שתספק מידע על נושא הלוואות מהבנקים שיממן לקונה את הרכישה. רק אם הרבה משתמשים פונים אליך בדרישה למידע כזו, כדאי להפנות אותם בקישור לגורמים שמתמחים בזה.
- תוכן אינו קשור בכלל לנושא האתר – לדוגמא אם אתה אותו מוכר מכוניות הנ"ל והשם של אחד הדגמים הוא שם של חיה, יכול להיות שיגיעו אליך גולשים שמחפשים מידע על אותה חיה. במקרה כזה אין צורך לספק את המידע הדרוש, וגם אינו רצוי להכניס קישור כי גולשים אחרים שכן מעונינים ברכב (ולא בחיה) לא יבינו למה בכלל זה מופיע באתר שלך.