» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 29 באפריל 2024
שידור האנימציה
דף ראשי  אנימציה מבוססת מחשב  שידור האנימציה גרסה להדפסה

 כמתואר למעלה, אובייקט מצויר עשוי להיות מיוצג באופן סמלי בשימוש אובייקטים גרפיים או דמויות אשר עוברות סריקה מומרת למפת הפיקסלים.  לפיכך, שידור האנימציה על רשת תקשורת עשוי להיות מיוצג ע"י שימוש באחד משני הגישות:

 

הייצוג הסמלי (לדוג' במעגל) של אובייקטים מצויירים (לדוג' הכדור) משודר ביחד עם פקודת הפעולה (לדוג' גלגול הכדור) מיוצג על האובייקט ובצידו של המקלט האנימציה מוצגת כפי שהיא מתוארת לעיל. במקרה זה, זמן השידור הוא קצר בגלל שהייצוג הסמלי של אובייקט מצוייר הוא קטן יותר בגודל "בית" מהצגת מפת הפיקסלים שלו, אבל זמן מסך במקלט עורך זמן רב יותר בגלל שצריך להציג את ניתוח הסריקה הממירה בצידו של המקלט.

בגישה זאת, עלות השידור (סיביות לשניה או בייטים לשניה) של אובייקטים מצויירים תלויה ב-

1. גודלו של מבנה ההצגה הסמלית, היכן שהאובייקט המצוייר מקודד

2. גודלו של המבנה, היכן שפקודת ההפעלה מקודדת

3. במספרם של האובייקטים המצויירים ופקודות ההפעלה נשלחות לשניה.

 

הייצוג ע"י מפת הפיקסלים של האובייקטים המצויירים משודרים ומוצגים בצידו של המקלט. במקרה זה, זמן השידור ארוך יותר בהשוואה לגישה הקודמת בגלל גודלה של תצוגת מפת הפיקסלים, אבל זמן מסך קצר יותר בגלל שסריקה מומרת של האובייקט המצויר נמנעת בצידו של המקלט. זה מופיע בצידו של המשדר היכן שהאובייקטים המצויירים ופקודות ההפעלה נוצרות.

בגישה זו, מחיר השידור של אנימציה שווה בגודלו לייצוג מפת פיקסלים של אובייקט מצוייר (דמות גרפית) המתרבה ע"י מספר הדמויות הגרפיות לשניה. 

 

 

 01-10-04 / 06:39  עודכן ,  01-10-04 / 06:35  נוצר ע"י עינב חורי בתאריך 
 הצגת האנימציה - הקודםהבא - שאלות חזרה 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 7