» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 29 באפריל 2024
עקרונות בסיסיים-שינוי צבעים
דף ראשי  אנימציה מבוססת מחשב  עקרונות בסיסיים-שינוי צבעים גרסה להדפסה

שינוי צבעים

 

לשם ליטוש החיבור בין תמונות המפתח, ניתן להשתמש במישרין בנקודות חיבור עבור כל פרמטר כפונקציה של זמן. שגמים (זיזים מקשרים) יכולים ליצור נקודות מיוחדות (או אובייקטים ייחודיים) לנוע ללא תקלות במרחב ובזמן, אך אינם פותרים לחלוטין את שלב הביניים.

 

"שלב התיווך" כולל גם קביעת ערכי ביניים עבור צורות של אובייקטיי קישור. מספר קירובים לכך פותחו, כולל הקירוב אשר פותח ע"י ברוטנייק וויין. ברוטנייק פיתח את שיטת "אנימציית תמונות המפתח" וכן יחדיו פיתחו את 76BW – שיטה "השלד" היחודית לשם הגדלת התנועה הדינמית באנימציית תמונות בסיס ). הם יצרו שלד עבור התנועה ע"י בחירת קשת של מצולע המתארת את בסיס התנועה של מבנה דו – מימדי (או חלק ממבנה) ובסביבתה של קשת זו. המבנה מיוצג בשיטת הקורדינטות המבוססת על שלד זה. "שלב התיווך" מתבצע ע"י אינטרפולציה בין מאפייני השלד לבין תמונות המפתח. ניתן לפתח טכניקה דומה עבור תלת-מימד, אך בכלליות אינטרפולציה בין תמונות המפתח הינה בעיה קשה .

 29-09-04 / 12:59  נוצר ע"י עינב חורי בתאריך 
 עקרונות בסיסיים-שלב ביניים - הקודםהבא - שפות אנימציה-אנימציה ליניארית ע"י תוים 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 5