» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 29 באפריל 2024
דוגמא 2 - אפקטי תנועה;
דף ראשי  הקדמה  הגדרה ודוגמאות  דוגמא 2 - אפקטי תנועה; גרסה להדפסה
 

פיתוח תוכנות מולטימדיה כוללות אלגוריתם לסיבוב או תרגום חלקים של תמונה בכיוונים ומישורים שונים ובמהירות שונה. ככל שהדמות מורכבת, כך נצרך יותר זמן ומחייב סיבוך האלגוריתם, אך התוצאה היא הצגת רצף תמונות, שכאשר הן נצפות במהירות הנכונה, מסופקת לצופה התרשמות של תנועה.  תוכנת אנימציה יכולה להתחיל עם כדור בצד אחד של המסך וליצור רצף של תמונות אשר יגרמו להופעת הכדור לנוע לרוחב המסך לצידו האחר – המרה פשוטה.  התוכנה יכולה לקחת מילה או ביטוי אשר מוצג במרכז המסך ולסובבו ב – 180 מעלות לגרום לכך להישען למעלה ולמטה, עדיין במרכזו של המסך  – סיבוב פשוט.

 21-09-04 / 00:58  עודכן ,  12-09-04 / 01:56  נוצר ע"י עינב חורי בתאריך 
 דוגמא 1 - הסתובבות כדור הארץ; - הקודםהבא - דוגמא 3 - אפקטים נוספים; 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 5