2. ההבדל בין CBT ל-WBT א. CBT- סינכרונית , WBT- א-סינכרונית ב. CBT- משמש כחומר עזר לשיעור, WBT- משמש כשיעור עצמו ג. CBT- עושה שימוש בתקליטורים, WBT- עושה שימוש באינטרנט ד. תשובות ב ו-ג נכונות ה. כל התשובות לא נכונות
3. בטכנולוגיית ה-Teleconference : א. צרות הלימוד היא א-סינכרונית ב. מצריכה הרבה תוכנות וכלי מולטימדיה ג. מאפשרת תקשורת דו-צדדית בלבד ד. מאפשרת אינטראקציה בין הלומדים ה. תשובות א ו-ב נכונות ו. תשובות ב ו-ד נכונות
4. על איזו טכנולוגיה הייתה ממליץ ללומד אשר יש לו מוגבלות פיזית, אשר מתקשה בלמידת החומר בכיתה רגילה (מבחינת קצב הלימוד ומבחינת הבנת החומר) , ואשר יש לו בעיות ביכולת הריכוז שלו? א. CBT ב. VTT ג. קלטות ווידאו ד. כל התשובות נכונות ה. אף אחת מהתשובות לא נכונות
5. באיזו טכנולוגיה מהבאות הכי קל לשנות או לעדכן את חומר הלימוד ? א. עצמי לימוד ב. CBT ג. WBT ד. CAI