אמצעי ניווט בעמוד הבית
הרבה פעמים, עמוד הבית משמש כנקודת כניסה לאתר כולו. זאת אומרת, משתמש יגיע לאתר אם מטרה מסוימת ויתחיל את החיפוש שלו בעמוד הבית. לכן, חשוב שעמוד הבית יכלול תפריט שנבנה בצורה היררכית ונותן אופציה לגולש להגיע ישר לדף שהוא רוצה. זה פורס בפניו את כל מגוון האפשרויות. היום מקובל שתפריט כזו יופיע בכל דף ודף באתר.
דוגמא מהאתר של חברת התעופה אל-על
גולש שרוצה לקבל מידע על טיסות ומחירים, יגיע לעמוד הבית של אל על ומשם יצטרך לנווט באתר. בתפריט מצד שמאל, נתנת לו אפשרות לקבל מידע על טיסות. בנוסף, יש לו אפשרות לבחור באיזה שפה לקרוא את תוכן האתר (צד ימין למעלה). ככה דובר שפה מסוימת לא צריך לדעת את הכתובת של האתר בשפה שלו, הוא יוכל להגיע לשמה על ידי קישור.
לפעמים, ישנה פעולה שכיחה שבגללה הרבה גולשים מבקרים באתר. לכן, כדאי לשים קישור ישיר למידע כדי שהגולש לא יצטרך לעבור כמה מסכים להגיע אליו.
דוגמא מהאתר של חברת התחבורה אגד
הרבה גולשים מגיעים לאתר של אגד כדי למצוא אינפורמציה על קו מסוים. לכן, יש אופציה בעמוד הבית להכניס מקום היעד ומקום המוצא ולקבל מדע עדכני על הקווים שנוסעים ביניהם ולוח זמנים מפורט.