לוגו האתר
כן תכניס את הלוגו של החברה או המוסד בכל דף ודף באתר. אמנם בעמוד הבית, תגדיל אותו קצת שיהיה מודגש וניכר ותלווה אותו בשם החברה או המוסד ותיאור על עיקרי הפעילות שלו. זה נותן אוריינטציה לגולש ומענה לו על השאלות: "לאן הגעתי?" ו "איך אתר זה יכול לעזור לי בכלל?"
דוגמא לשימוש בלוגו מהאתר של ב.מ.ו. ישראל
הלוגו המפורסם של ב.מ.ו. (עיגול עם שלושה צבעים) מופיע בכל רכב שלהם ובכל פרסומת שלהם. לכן, הוא די מוכר על ידי רוב העולם. לוגו זו מופיע בכל עמוד באתר וכתוצאה מזו, הגולש יודע מיד איפה הוא נמצא ברשת. בנוסף מופיע גם תיאור "BMW ישראל" והסיסמא שלהם "חויית הנהיגה המושלמת". המרכיבים האלו נותן זהות חזקה לעמוד ולאתר כולו.
דוגמא לשימוש בלוגו מהאתר בינלאומי של ב.מ.ו.
תשים לב שהלוגו של BMW הינו זהה בכל האתרים שלהם. כל מה שמשתנה הוא השפה וכיוון הקריאה בהתאם. זה יוצר אחידות ומחזק את זהותו של החברה.
דוגמא לשימוש לקוי בלוגו מהאתר של בית ספר אופקים
באתר זו של בית ספר באופקים, אכן יש לוגו ושם – אמנם זה תופס יותר מדי מקום ולא רואים אפשרויות לניווט במסך הראשון מבלי לרדת הרבה למטה.
אל תכניס את כל היעדים והמטרות של המוסד בעמוד הבית. זה יותר מדי ביורוקרטי ומכביד על הגולש ולכן, עדיף לשים אותם בדף נפרד.