-
קלות למידה – בביקור הראשון, כמה זמן לוקח לגולש חדש ללמוד איך להשתמש באתר שלך כדי לעשות פעולות בסיסיות.
-
קלות זכירה – בביקור השני, האם הגולש יזכור איך להשיג את מטרותיו באתר שלך או האם יצטרך ללמוד מחדש מה לעשות.
-
יעילות השימוש - כמה זמן לוקח למשתמש מנוסה כדי לקבל את המידע שהוא רוצה או לעשות הפעולות הדרושות לו.
-
היקף השגיאות – מה התדירות של שגיאות שנעשות על ידי המשתמש, עד כמה שגיאות אלו הן חמורות, ואיך המשתמש מתמודד איתם.
-
הנאה סוביקטיבית - עד כמה גולש נהנה מהביקור שלו באתר שלך או עד כמה הוא יוצא מתוסכל.