הקדמה
עם כמאה מיליון אתרים, למשתמשי האינטרנט ישנם ים של אפשרויות. אם כן נשאלת השאלה, למה להם לבזבז זמן על אתר אשר היינו מבלבל, איטי ולא מגשים את רצונותיהם?? בדיוק, שאין להם שום סיבה לכך!!!!
כתוצאה ממצב זה, משתמשים מראים חוסר סבלנות אדיר, וחושקים בתשובות מיידיות. אם הם לא מצליחים להבין איך משתמשים באתר מסוים תוך כמה דקות (או אפילו פחות), הם מסיקים שאתר זה לא שווה את זמנם, והולכים האלה.
בעולמות אחרים, מעצבים לא צריכים לדאוג כל כך הרבה לשימושיות המוצר שהם מוכרים. נמחיש זאת בדוגמא:
בן אדם רוצה לקנות וידאו. הוא הולך לכמה חנויות מברר מחירים, איכות, מראה חיצוני, שואל על הפונקציות שיש למכשיר... וככה הוא מחליט איזה מכשיר יותר כדאי לו. כשהוא מגיע הביתה, הוא הולך להפעיל את הווידאו. מתברר לו שמההוראות אי אפשר להבין כלום! הוא מתקשר לחברים שיעזרו לו, ובקיצור מבזבז מלא זמן (ועצבים) על זה; אבל מה לעשות הוא כבר קנה את הווידאו, ולכן הוא חייב להסתדר איתו.
זה בדיוק מה שלא קורא בעולם האינטרנט. שם אף אחד לא מחויב להישאר עם הסחורה שהאתר שלך מציעה. ולכן עם סחורה זו לא תעמוד על כל הדרישות של המשתמש, ובעיקר אם הוא לא יבין מה קורה שם... הוא פשוט ילך. נשמע טרגי, אבל ככה זה. האינטרנט הפכה היום לתחרות, ורק הכי טובים מנצחים. באתר זה ננסה לעזור לכם כיצד להיות בין המנצחים.