גישה אסינכרונית
לימוד אסינכרוני מתקיים כשללומדים אין תקשורת בזמן-אמת עם המדריך. כל תלמיד יכול לבחור את הזמן המתאים לו ללמוד וכך גם המרצה. המרצה יכול לעביר את השיעור בזמן המתאים לו – ע"י הקלטתו בווידיאו או באודיו או רשימתו באתר או באמצעות מצגת, וכל תלמיד בזמנו החופשי לומד את החומר. לדוגמא: לוח מודעות אלקטרוני לשאלות, שעורים מוקלטים, חומר מודפס וכו'. אחד מהיתרונות העיקריים של למידה אסינכרונית הוא שהלומד שולט על קצב תהליך הלימוד שלו. לדוגמא: לתלמיד אין חסרון אם הוא מקליד לאט מה שכן יכול לגרום לבעיות בלימוד סינכרוני. יתרון נוסף הוא שלמידה אסינכרונית מתאימה לתלמידים הזקוקים לגמישות גדולה יותר עקב דרישות מצד העבודה ומחיי המשפחה וכך הם יכולים לתמרן בין הגורמים השונים ובין הלימוד (דבר שלא ניתן לבצע בלימוד סינכרוני) ולהפיק ממנו את המקסימום. ווידיאו, CBT, וחלק מה-WBT ממשים למידה אסינכרונית.