» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום רביעי 21 באוגוסט 2019
למידה סינכרונית וא-סינכרונית משולבת
דף ראשי  טכנולוגיות  גישות עיקריות  למידה סינכרונית וא-סינכרונית משולבת גרסה להדפסה

למידה סינכרונית ואסינכרונית משולבת

המודל של למידה מרחוק ההולך ומתפתח בעולם ידוע בשם מערכת למידה סינכרוני/אסינכרונית משולבת, כלומר בחלק מן הזמן התלמיד נמצא בהידודיות מול מדריך מרוחק ובחלק מהזמן נמצא התלמיד בהידודיות מול אתר חומרי למידה הידודי מרחוק ללא תלות במדריך. במהלך השיעור הסינכרוני יכול המדריך המרוחק לשלוח/להפעיל את התלמיד ללמוד באופן עצמאי (Self Paced Learning) ולאחר שעה או שעתיים של למידה עצמאית יכול התלמיד לחזור וללמוד בהידודיות מלאה מול המדריך במסגרת הנקראת כיתה ווירטואלית.
מערכות למידה סינכרוניות/אסינכרוניות ללמידה מרחוק בישראל: מערכת Interwise, מערכת ClassPoint של חברת מאג.

ללמידה סינכרונית ואסינכרונית יש רמות שונות של יעילות ביכולת שלהן לתמוך בהידודיות בין התלמידים והמדריך ובהשתתפות של התלמידים בתהליך הלמידה.

 

 

 

הטבלה הבאה מציגה מידע משותף של סינכרוניות והידודיות בלמידה מרחוק:

 

סינכרוני

אסינכרוני

פסיבי

התלמידים מקבלים מידע.

הם לומדים בזמן הנקבע לקורס

התלמידים מקבלים מידע.

הם לומדים בזמן שהם בוחרים

השתתפות

התלמידים מגיבים לדוגמאות פשוטות.

הם לומדים בזמן הנקבע לקורס.

התלמידים מגיבים לדוגמאות פשוטות.

הם לומדים בזמן שהם בוחרים

השתתפות בזמן אמת

התלמידים מעורבים באוסף של דוגמאות מסובכות ותגובות.

הם לומדים בזמן הנקבע לקורס.

בלמידה אסינכרונית אין השתתפות בזמן אמת

 
 22-01-04 / 08:51  עודכן ,  11-11-03 / 13:00  נוצר ע"י מתן ברנע  בתאריך 
 גישה א-סינכרונית - הקודםהבא - טבלת סיכום 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 3