מהו הוקטור שלך?

ממוקמת באל קחון, קליפורניה, החברה שנמצאת בקשיים כלכליים המייצרת חיקויי פונג, סינמטרוניקס (Cinematronics) מביאה טכנולוגיית משחקי וידאו חדשה עם משחק גרפיקת הוקטורים הראשון מלחמות חלל (Space Wars) ב-1977. החברה נוסדה ע"י ג'ים פירס (Jim Pierce), ביחד עם דניס פרט (Dennis Parte) וגארי גריסון (Gary Garrison), כאשר השניים האחרונים בסופו של דבר מוכרים את חלקם ל'פאפא' טום סטראוד ('Papa' Tom Stroud)
המשחק מתוכנן ע"י לארי רוזנטל (Larry Rosenthal),

כאשר הוא מתבסס על זכרונותיו של המשחק Spacewar!. הוא בונה את הגרסה שלו למשחק מסביב לתצוגת וקטורים ומנסה למכור את הרעיון לחברות שונות במחיר שעד עכשיו לא נשמע של 50% מרווחי המשחק. אחת מהחברות אליהן הוא פונה היא אטארי אשר מסרבת להצעתו בעודה עוד מתאוששת מכשלונה הגמור עם נסיונה במשחק חלל ממוחשב.
רעבה למשחק חדש ואורגינלי, סינמטרוניקס חוטפת את ההצעה. בצעד שמאוחר יותר הם יתחרטו עליו בצער רב, ההסכם שלהם עם רוזנטל מאפשר לו לשמור בעלות על הטכנולוגיה. למשחק, בעקבו אחרי המוטיב של Spacewar! , יש 2 חלליות (אחת מהן שומרת על צורת היתד המקורית והשנייה דומה באופן מחשיד קמעה לאנטרפרייז) עומדות אחת מול השנייה מסביב לשמש בדו-קרב, ויורות טילים אחת על השנייה. מגע יפה של המשחק זה האסטרואיד שעף בעצלות דרך מגרש המשחק מדי פעם. מלחמות חלל הוא גם מיוחד במינו בכך שהוא מציע לשחקנים אינספור אפשרויות משחק, כמו מהירות חלליות משתנה ואפקטי גרביטציה. גם מוצג מודל נזק, הגורם לחלליות להציג פעילות ברמה נמוכה יותר לאחר שנפגעו מיריית היריב.
הקבינט העצום של המשחק מאפשר לשני שחקנים לעמוד אחד ליד השני עם מספיק מקום לנוחות, אבל הוא חייב להיות בעל משקולות בחלקו האחורי בשביל למנוע את קריסתו קדימה ומחיצת שני השחקנים. המשחק לא רק מעודד משחק של אחד מול אחד אלא מחייב את זה מאחר שאין אף אופציה למשחק יחיד.
הוא מהווה להיט גדול עבור סינמטרוניקס, המוכרת 30,000 יחידות והמשחק נשאר ברשימת 10 משחקי הארקייד הרווחיים ביותר במשך 3 שנים. ההצלחה שלו סוללת את הדרך לקריירה המהוללת של החברה כיצרנית של כמה מהמשחקים המעניינים ביותר מבין משחקי הארקייד.
כמה ממשחקי הוקטורים שלהם כוללים:
רעבה למשחק חדש ואורגינלי, סינמטרוניקס חוטפת את ההצעה. בצעד שמאוחר יותר הם יתחרטו עליו בצער רב, ההסכם שלהם עם רוזנטל מאפשר לו לשמור בעלות על הטכנולוגיה. למשחק, בעקבו אחרי המוטיב של Spacewar! , יש 2 חלליות (אחת מהן שומרת על צורת היתד המקורית והשנייה דומה באופן מחשיד קמעה לאנטרפרייז) עומדות אחת מול השנייה מסביב לשמש בדו-קרב, ויורות טילים אחת על השנייה. מגע יפה של המשחק זה האסטרואיד שעף בעצלות דרך מגרש המשחק מדי פעם. מלחמות חלל הוא גם מיוחד במינו בכך שהוא מציע לשחקנים אינספור אפשרויות משחק, כמו מהירות חלליות משתנה ואפקטי גרביטציה. גם מוצג מודל נזק, הגורם לחלליות להציג פעילות ברמה נמוכה יותר לאחר שנפגעו מיריית היריב.

הוא מהווה להיט גדול עבור סינמטרוניקס, המוכרת 30,000 יחידות והמשחק נשאר ברשימת 10 משחקי הארקייד הרווחיים ביותר במשך 3 שנים. ההצלחה שלו סוללת את הדרך לקריירה המהוללת של החברה כיצרנית של כמה מהמשחקים המעניינים ביותר מבין משחקי הארקייד.
כמה ממשחקי הוקטורים שלהם כוללים:
Warrior - 1978 | Rip Off - 1979 | Barrier - 1979 | Star Castle - 1980 |
Armor Attack - 1980 | Solar Quest - 1981 | Cosmic Chasm - 1983 |