נולן בושלן: הזאוס של תעשיית משחקי המחשב


(Computer Space), משחק הוידאו ארקייד הראשון בעולם המופעל ע"י מטבעות.
ב-1971 בושנל משוכנע שהוא נמצא על המסלול הנכון והוא עוזב את אמפקס על מנת לעבוד על חלל ממוחשב במלוא זמנו. כאשר הוא בסופו של דבר מסיים את עבודתו באותה שנה הוא מוצא קונה: Nutting Associates, יצרן של משחקי טריוויה על מטבעות. 1500 יחידות נבנות עם עיצוב עתידני ובעל תיבה מפיברגלאס, אבל המשחק לא נמכר היטב.
בושנל מגיע למסקנה שתהליכים של כפתורים שונים בשביל דחיפה וסיבוב החלליות הם פשוט מסובכים מדי עבור לקוחות חצי שיכורים של בר מכדי להבין. הוא נהיה משוכנע שכל משחק וידאו ארקייד חייב להיות פשוט מאוד להבנה מרגע הפעלתו.
כאשר נטינג שומעים על מצגות של מערכת משחק וידאו ביתי ב-Magnavox Caravan Show במאי 1972 בברלינגיים, קליפורניה, הם שולחים את בושנל על מנת לחקור. שם הוא חותם בספר המבקרים ומשחק במשחק פינג-פונג של מערכת האודיסיאה של בייר כחצי שעה. כאשר הוא חוזר, הוא מספר לחברה שהאודיסיאה היא לא חלל ממוחשב. חשיפתו של בושנל למערכת המשחק הביתי נהיית יותר מאוחר לעיקר הבעיה בתביעת הפרת בעלות על פטנט שהגישה מגנבוקס על פשיטתו הבאה של בושנל אל תוך עולם הארקייד של משחקי הוידאו.
ב-1971 בושנל משוכנע שהוא נמצא על המסלול הנכון והוא עוזב את אמפקס על מנת לעבוד על חלל ממוחשב במלוא זמנו. כאשר הוא בסופו של דבר מסיים את עבודתו באותה שנה הוא מוצא קונה: Nutting Associates, יצרן של משחקי טריוויה על מטבעות. 1500 יחידות נבנות עם עיצוב עתידני ובעל תיבה מפיברגלאס, אבל המשחק לא נמכר היטב.
בושנל מגיע למסקנה שתהליכים של כפתורים שונים בשביל דחיפה וסיבוב החלליות הם פשוט מסובכים מדי עבור לקוחות חצי שיכורים של בר מכדי להבין. הוא נהיה משוכנע שכל משחק וידאו ארקייד חייב להיות פשוט מאוד להבנה מרגע הפעלתו.
כאשר נטינג שומעים על מצגות של מערכת משחק וידאו ביתי ב-Magnavox Caravan Show במאי 1972 בברלינגיים, קליפורניה, הם שולחים את בושנל על מנת לחקור. שם הוא חותם בספר המבקרים ומשחק במשחק פינג-פונג של מערכת האודיסיאה של בייר כחצי שעה. כאשר הוא חוזר, הוא מספר לחברה שהאודיסיאה היא לא חלל ממוחשב. חשיפתו של בושנל למערכת המשחק הביתי נהיית יותר מאוחר לעיקר הבעיה בתביעת הפרת בעלות על פטנט שהגישה מגנבוקס על פשיטתו הבאה של בושנל אל תוך עולם הארקייד של משחקי הוידאו.