מקדשים ומחשבים

(Automated Simulations). למשחק יוצא המשך, פלישת אוריון (Invasion Orion), גם כן עבור ה-PET. שני המשחקים נוחלים הצלחה, ובסופו של דבר מועברים למערכות אחרות כדוגמת האפל II וה-TRS-80.
אבל החברה ממש זוכה להצלחה אדירה ב-1979 עם הכניסה הראשונה שלה בסדרת קווסטי-המבוך, מקדש אפשאי (Temple of Apshai). המשחק הושפע מאוד מעניין שני המייסדים ב-D&D, המשחק הוא משחק התפקידים הממוחשב הראשון, המאפשר יצירת דמויות עם תכונות כמו כוח, תבונה, זריזות, כושר, אינטואיציה ואגו. לאחר שהשחקן יוצר את הדמות שלו בפונדק, הוא קונה נשקים, מגן ושריון. אספקט חדשני של המשחק הוא היכולת להתמקח עם הפונדקאי, ובכך לאפשר לשחקן להציע מחיר מעט יותר נמוך עבור הציוד מאשר מה שהמוכר רוצה בתקווה לחסוך כמה מטבעות על העסקה. לאחר שהוא מצויד, השחקן נכנס למקדש, המאוכלס ע"י מגוון מפלצות, בחיפוש אחר תיבות אוצר.
המשחק מציג מבט על, הגרפיקה מוגבלת, עם החדרים מכילים רק תיבה אפשרית, מפלצת שומרת, והקירות הריקים. כאשר השחקן מניע את דמות המסך שלו מסביב למבוך, המסדרונות נפתחים על מנת להכיל מעברים חדשים וחדרים, ושחקנים מופנים להתייעץ עם חוברת המשחק בשביל תיאורי חדרים מפורטים. המשחק זוכה בפרס משחק המחשב של השנה ב-1980 של האקדמיה לאומנויות משחקי ההרפתקאה ועיצוב אוריג'ין. למשחק יש שני המשכים, Upper Reaches of Apshai ו- Temple of Ra. כל המשחקים מתורגמים לכל פלטפורמות המשחק הגדולות, וכל הטרילוגיה משוחררת מחדש ב-1985 עם גרפיקות משופרות.
משחקים אחרים אשר יוצרו בשנותיה המוקדמות של החברה כללו את:


משחקים אחרים אשר יוצרו בשנותיה המוקדמות של החברה כללו את:
Crush Crumble and Chomp | Star Warrior | Keys of Acheron | Rescue at Rigel |