ממשיכים הלאה
לדפדפן הספציפי שאתה משתמש בו תהיה בדרך כלל עזרה און ליין.הסתכל תחת תפריט כגון :"עזרה" או "חלונות".
לדוגמא, נטסקייפ מספקת דף עזר טכני שמספק קישורים לקבצי התיעוד והעזרה בגרסאות שונות של הדפדפנים שלהם, בנוסף ישנו גם מדריך מקוון(און ליין) מורחב ומקורות נוספים של מידע שניתנים לגישה תחת תפריט ה- "עזרה".
מיקרוסופט בדומה מספקת תמיכה טכנית און ליין למוצריהם.ישנה גם אופנה מסוימת בדפדפנים המודרנים ביותר לשים "בלון עזרה", כאשר מניחים את סמן העכבר על כפתור מסוים זה מעלה בלון שעליו כתוב מה הכפתור עושה.
ישנה אפשרות שקבצי העזרה יצביעו על קבוצות משתמשים מאורגנות שמקושרות לדפדפן שלך.
כעת אתה מוכן להמשיך הלאה לשיעורי הרשת הבאים.