דף ראשי
«
מפת האתר
«
אודות האתר
«
עזרה
«
study.eitan.ac.il
«
» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 6 במאי 2024
שלב שניים-עשר:בקצה היכולת
דף ראשי
היסטורית משחקי המחשב
שלב שניים-עשר:בקצה היכולת
שלב שניים-עשר: בקצה היכולת
אטארי
ו
מטל
עומדות לקבל מכה כואבת ע"י יצרן לשעבר של חיקויי
פונג
המבטיח להביא עידן חדש של טכנולוגיית משחקי וידאו גל שלישי. חבל מאוד שכל התעשייה מתקרבת אל קריסה כוללת.
18-03-04 / 11:54
עודכן ,
22-01-04 / 01:48
נוצר ע"י
שחר פורמן
בתאריך
שלב אחד-עשר - מבחן
- הקודם
הבא -
הגל הבא
תגובות הקוראים
תגובות - 0
... יש להתחבר לדרכונט על מנת להסיף תגובות ...
/* ..... אין תגובות לדף זה ..... */
דרכונט
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
זכור אותי?
כן
לא
[
שכחתי סיסמה
|
משתמש חדש
]
נושאי לימוד
היסטורית משחקי המחשב
קו זמנים
שלב ראשון : העידן הפריהיסטורי
שלב שני : עליית אטארי
שלב שלישי : אוכלי המטבעות
שלב רביעי : התפשטות המטבעות
שלב חמישי : עידכונים טכניים
שלב שישי : שני סופרסטארים
שלב שביעי : עידן הזהב
שלב שמיני: הלם הלייזר
שלב תשיעי : קופסאות פיקסלים
שלב עשירי : ביטים בשוליים
שלב אחד-עשר : מתחרה על כס המלוכה
שלב שניים-עשר:בקצה היכולת
הגל הבא
הקולקוויזיון
תוספים
המובילים בשוק
שלב שניים-עשר - מבחן
שלב שלושה-עשר:ההידד האחרון
שלב ארבעה-עשר: קריסת משחקי הוידאו בגדולה
שלב חמישה-עשר: ניצני משחקי המחשב
שלב שישה-עשר: למה שמישהו ירצה מחשב בביתו?
שלב שבעה-עשר: אוכלי הבייטים
שלב שמונה-עשר: אבל האם אלו אומנויות?
הרחבות - היסטורית משחקי המחשב
חיפוש
| לא פועל
[
חיפוש מתקדם
]
כלי תוכן
מאגרי מידע
שאלות ותשובות
מילון מונחים
שירותי קהילה
יומן ארועים
פורומים
קשר קבוצתי
סקרים
לוח תפוצה
משלנו
| לא פועל
/* ... קובץ ריק ... */
גולשים מקוונים: 3