שאריות האינטליויזיון
אבל מערכת האינטליויזיון האימתנית מסרבת לרדת למטה עם הספינה. כל המלאי הקיים והזכויות למערכת נמכרים לת.א. ולסקי (T.E. Valeski), סגן הנשיא לשעבר של שיווק ומכירות במטל אלקטרוניקה, ביחד עם משקיעים נוספים, עבור 16.5 מיליון דולרים. נוצרת חברה חדשה בשם אינטליויזיון בע"מ (מאחור יותר INTV), והיא משחררת את מערכת ה-INTV III (או בשמה האחר Super Pro System) בסתיו 1985.
שיטת המכירות העיקרית של המערכת III היא דרך הזמנות בדואר, והיא כמעט העתק מוחלט של מערכת האינטליויזיון המקורית, גם מבפנים וגם מבחוץ, אבל עם חבילות משחקים חדשות. כאמצעי לחיסכון, אף אחד מרשיונות משחקי הספורט מחודש, ומשחק כמו פוטבול NFL מורד להיות פשוט פוטבול. המערכת "החדשה" מכניסה 6 מיליון דולר ברחבי העולם במכירות בחג המולד 1986, ובכך מעודד את INTV לשכור מחדש את סיירי השמיים הכחולים המקוריים על מנת לסיים משחקים שלא שוחררו מעולם וליצור חדשים. בין 1985 ו-1990, כאשר INTV סוגרת את דלתותיה והאינטליויזיון סוף סוף מורד לנצח מהמדפים, יותר מ-35 משחקים חדשים משוחררים עבור המערכת III. ובכך מגיע סכום המשחקים ששוחררו עבור מערכת האינטליויזיון במשך 10 שנים ל-125. סיירי השמיים הכחולים ממשיכים להחזיק את המערכת בחיים עד היום, עם שתי חבילות חיקוי לאינטליויזיון עבור ה-MAC וה-PC המציגים 6 משחקים, הכוללים את Night Stalker, אסטרוסמש וספרטני החלל.
רכיבת רכבת ההרים שלה דרך תעשיית משחקי הוידאו כמעט מטביעה את מטל עצמה. אבל דרך סידור מחדש, החברה לוחמת את דרכה בחזרה אל פסגת ערימת הצעצועים, וב-1996 נכנסת מחדש אל תעשיית משחקי הוידאו עם נקמה תחת התוית מטל תקשורת (Mattel Media). הם משחררים את ה-CD-ROM עיצוב האופנה של ברבי (Barbie Fashion Designer) עבור ה-PC באותה שנה, וממשיכים למכור אותו בשווי של 15.5 מיליון דולרים ושוברים בכך את שיא מכירות ה-CD-ROM הקודם. א.ג' (E.J), בתו בת ה-9 של סגן הנשיא לתכנון של מטל תקשורת אנדי ריפקין (Andy Rifkin), היא אחת מהמתכננות. בתוכנה, בגדים נוצרים ומדוגמנים ע"י ברבי על המסך ואז הדגמים יכולים להיות מודפסים על נייר בד מיוחד שאפשר ממנו ליצור ביגוד שיולבש על בובות ברבי אמיתיות. הוא נמכר ב-44.99$, ומשריץ קו רווחי של תוכניות מחשב עבור ברבי, כמו Barbie Magic Hair Styler. זה משוער שמטל פרצה אל השוק הבלתי מנוצל של משחקי וידאו לבנות, אבל אחרים מניחים שההצלחה יותר קשורה לשיווק של מטל ולמותג האימתני ברבי.
מתוך האפר של מערכת האינטליויזיון מגיעה כמות מדהימה של מוצרי איכות ע"י חברות ספין-אוף, כמו עבודת החיקוי המתמשכת של סיירי השמיים הכחולים. ב-1998, הם משחררים שני דיסקי חיקוי, אינטליויזיון חי! עבור ה-PC וה-MAC, ואוסף של משחקי אינטליויזיון קלאסיים עבור הקונסול סוני פלייסטישן. שניהם מציגים הרבה משחקי חיקוי נהדרים, ביחד עם כמה שלא נראו מעולם מחוץ למעבדות הפיתוח, ביחד עם מידע היסטורי על פיתוחם. חוץ מחיקויים, יש גם כמה חברות תוכנה שנוצרו ע"י מתכנתי אינטליויזיון לשעבר הכוללות את:
QuickSilver Software:
שיטת המכירות העיקרית של המערכת III היא דרך הזמנות בדואר, והיא כמעט העתק מוחלט של מערכת האינטליויזיון המקורית, גם מבפנים וגם מבחוץ, אבל עם חבילות משחקים חדשות. כאמצעי לחיסכון, אף אחד מרשיונות משחקי הספורט מחודש, ומשחק כמו פוטבול NFL מורד להיות פשוט פוטבול. המערכת "החדשה" מכניסה 6 מיליון דולר ברחבי העולם במכירות בחג המולד 1986, ובכך מעודד את INTV לשכור מחדש את סיירי השמיים הכחולים המקוריים על מנת לסיים משחקים שלא שוחררו מעולם וליצור חדשים. בין 1985 ו-1990, כאשר INTV סוגרת את דלתותיה והאינטליויזיון סוף סוף מורד לנצח מהמדפים, יותר מ-35 משחקים חדשים משוחררים עבור המערכת III. ובכך מגיע סכום המשחקים ששוחררו עבור מערכת האינטליויזיון במשך 10 שנים ל-125. סיירי השמיים הכחולים ממשיכים להחזיק את המערכת בחיים עד היום, עם שתי חבילות חיקוי לאינטליויזיון עבור ה-MAC וה-PC המציגים 6 משחקים, הכוללים את Night Stalker, אסטרוסמש וספרטני החלל.
רכיבת רכבת ההרים שלה דרך תעשיית משחקי הוידאו כמעט מטביעה את מטל עצמה. אבל דרך סידור מחדש, החברה לוחמת את דרכה בחזרה אל פסגת ערימת הצעצועים, וב-1996 נכנסת מחדש אל תעשיית משחקי הוידאו עם נקמה תחת התוית מטל תקשורת (Mattel Media). הם משחררים את ה-CD-ROM עיצוב האופנה של ברבי (Barbie Fashion Designer) עבור ה-PC באותה שנה, וממשיכים למכור אותו בשווי של 15.5 מיליון דולרים ושוברים בכך את שיא מכירות ה-CD-ROM הקודם. א.ג' (E.J), בתו בת ה-9 של סגן הנשיא לתכנון של מטל תקשורת אנדי ריפקין (Andy Rifkin), היא אחת מהמתכננות. בתוכנה, בגדים נוצרים ומדוגמנים ע"י ברבי על המסך ואז הדגמים יכולים להיות מודפסים על נייר בד מיוחד שאפשר ממנו ליצור ביגוד שיולבש על בובות ברבי אמיתיות. הוא נמכר ב-44.99$, ומשריץ קו רווחי של תוכניות מחשב עבור ברבי, כמו Barbie Magic Hair Styler. זה משוער שמטל פרצה אל השוק הבלתי מנוצל של משחקי וידאו לבנות, אבל אחרים מניחים שההצלחה יותר קשורה לשיווק של מטל ולמותג האימתני ברבי.
מתוך האפר של מערכת האינטליויזיון מגיעה כמות מדהימה של מוצרי איכות ע"י חברות ספין-אוף, כמו עבודת החיקוי המתמשכת של סיירי השמיים הכחולים. ב-1998, הם משחררים שני דיסקי חיקוי, אינטליויזיון חי! עבור ה-PC וה-MAC, ואוסף של משחקי אינטליויזיון קלאסיים עבור הקונסול סוני פלייסטישן. שניהם מציגים הרבה משחקי חיקוי נהדרים, ביחד עם כמה שלא נראו מעולם מחוץ למעבדות הפיתוח, ביחד עם מידע היסטורי על פיתוחם. חוץ מחיקויים, יש גם כמה חברות תוכנה שנוצרו ע"י מתכנתי אינטליויזיון לשעבר הכוללות את:
QuickSilver Software:
Castles I - 1991 | Castles II - 1994 | Conquest of the New World - 1996 | Starfleet Command - 1999 |
Realtime Associates:
M:TG-Battlemage - 1997 | Crusader: No Remorse - 1997 |
Stormfront Studios:
Gateway to the Svage Frontier - 1991 | Madden 97-1996 | Byzantine: The Betrayal - 1997 | NASCAR Revolusion - 1999 |
במוכרה בסביבות 3 מיליון יחידות במהלך זמן ייצורה (ועוד 3 מיליון כמערכת III), האינטליויזיון כנראה הגיעה במקום השני כנגד אטארי בקרב החם לעליונות במשחקי הוידאו במהלך תחילת שנות ה-80', אבל הרכיב הראשי והמשכיו ומרכיביו השונים והמשונים ממשיך להיות מאוד מוערך ע"י מעריצי משחקי הוידאו. עם תמיכה מתמשכת דרך חיקוי, אינטליויזיון - טלוויזיה אינטליגנטית ממשיכה לחיות.