» נושאי לימוד
» נושאי לימוד
יום שני 6 במאי 2024
טריפ הוקינס
דף ראשי  היסטורית משחקי המחשב  שלב שמונה-עשר: אבל האם אלו אומנויות?  טריפ הוקינס גרסה להדפסה

טריפ הוקינס

טריפ הוקינס טריפ היה אובססיבי לגבי משחקי לוח והאינטראקציה של אנשים תוך כדי התחרות ביניהם. תחזיות, לטובה או לרעה, הן נושא שחוזר ומופיע בחייו, והוא מתחיל את דרכו עם שתי הצלחות בנושא. בזמן שהוא למד בקולג' בתחילת שנות ה-70', הוא יוצר משחק מחשב שמדמה את תחרויות הסופר-בול 1974. התוכנית חוזה שמיאמי תנצח עם ניצחון של 23-6. לאחר שמיאמי שיחקה בסופו של דבר את המשחק המדובר ביוסטון, התוצאה הסופית היתה ניצחון למיאמי של 24-7.

ב-1975, בהשתמשו בידע כמו ההמצאה של אינטל של המיקרומעבד הראשון. ובהשפעת הפעילות הנוצרת סביב חנות המחשב (The Computer Store) של דיק הייזר, אשר נוסדה באותה שנה כחנות המחשבים הראשונה בארה"ב, הוקינס יוצר עוד מודל ממוחשב. הוא מודיע לו שזה באפשרותו להתחיל חברה משלו המייצרת משחקי מחשב ביתיים עד 1982.

VisiCalc - Apple II - Personal Software 1979 הוקינס נהייה לעובד מספר 68 של אפל ב-1978, לאחר שהוא ראה את הצגתו הראשונה של האפל II ביריד החוף המערבי הראשון. הוא המנהל של תכנון שיווק, ותפקידו היה לשכנע את הקהילה העסקית במעלותיו של האפל II ככלי עסקי. כאשר הוא רואה הדגמות של תוכנת הגיליון האלקטרוני החדשה VisiCalc שתוכננה ע"י דן בריקלין ובוב פרנקסטון עבור Personal Software, הוא יודע שהוא רואה מולו את העתיד של התוכנה העסקית. אבל הנהלת אפל לא כ"כ מתלהבת כמוהו, והנשיא איי.סי "מייק" מרקולה ג'וניור
(.A. C. "Mike" Markkula Jr) נרתע מדרישת הנשיא של Personal Software דן פילסטרא למיליון דולר במניות אפל עבור זכויות בלעדיות על התוכנה. לכן אפל מפסידה את ההזדמנות שלה לזכויות בלעדיות על תוכנת הגיליון האלקטרוני הראשונה, אשר בהמשך דוחפת למעלה את כל המכירות של כל מחשב ביתי מהגל הראשון.
 18-03-04 / 12:07  עודכן ,  22-01-04 / 16:21  נוצר ע"י שחר פורמן  בתאריך 
 שלב שמונה-עשר: אבל האם אלו אומנויות? - הקודםהבא - אומנויות אלקטרוניות 
תגובות הקוראים    תגובות  -  0
דרכונט
מהי מערכת הדרכונט?
אינך מחובר, להתחברות:
דוא"ל
ססמא
נושאי לימוד
חיפוש  |  לא פועל
משלנו  |  לא פועל
גולשים מקוונים: 2