במידה וקיימת איטיות בקצב ההעברה (transfer rate) דרך ספקית האינטרנט אליה אתם מחוברים, כדאי לבדוק את קצב ההעברה מול החיבור לרשת הפנימית של חברת הכבלים.
היות וקיימים שני סוגי חיבור, החיבור הקבוע והחיבור באמצעות חייגן, ההתחברות לרשת הפנימית של הכבלים בכל חיבור הוא שונה:
1. חיבור קבוע - היות ולא ניתן להתנתק ולהתחבר מחדש באמצעות חיבור זה, יש
לגלוש אל האתר לבדיקת מהירות תעבורה של חברת הכבלים שכתובתו
speed.cablenet.co.il או 213.57.88.170.
2. חיבור באמצעות חייגן - יש להתנתק מהאינטרנט. כעת, כאשר אין חיבור
לאינטרנט באמצעות הספק, קיים החיבור לרשת הפנימית של הכבלים, לכן ניתן
לגלוש כעת אל האתר לבדיקת מהירות תעבורה של
חברת הכבלים שכתובתו speed.cablenet.co.il או 213.57.88.170.
באתר של חברות הכבלים (HOT) יש ללחוץ על "לחץ כאן לבדיקת מהירות - Download".
כעת יש לבחור את גודל הקובץ שברצוננו להוריד ובחלון שיפתח נבצע שמירה של הקובץ. ברגע שיפתח החלון שמראה את קצב ההתקדמות של הורדת קובץ הבדיקה, יש לבדוק איזו מהירות רשומה בשורה "קצב העברה" (transfer rate).
במידה ואינכם יודעים מהו קצב ההעברה (transfer rate) המתאים לחבילת הכבלים שברשותכם לחצו כאן.
לאחר ביצוע הבדיקה באתר הכבלים ישנן שתי אפשרויות:
1. מהירות ההמחשה דרך אתר הכבלים תקינה - במקרה זה ניתן לבצע בדיקת
מהירות מאתרים שונים ברשת ולבדוק את מהירות הורדת הקבצים מול מהירות
חבילת הגלישה:
במידה ובדיקת מהירות הורדת הקבצים באתרים השונים נמוכה מהמהירות
המתאימה לחבילת הגלישה שברשותכם, כדאי ליצור קשר עם מוקד התמיכה של
ספקית האינטרנט אליה אתם מחוברים.
2. מהירות ההמחשה דרך אתר הכבלים אינה תקינה - יש צורך לבדוק את הסיבה
לכך מול מוקד התמיכה של חברת הכבלים באיזור מגורכם - מתב, תבל, ערוצי-
זהב.
מוקדי התמיכה של HOT:
מוקדי התמיכה של חברות הכבלים:
1. תבל: