Astron Belt - 1983

המשחק הודגם לראשונה ב-A.M.O.A ב-1982. לאחר ההדגמה,
סגה מחליטה שהטכנולוגיה של
חגורת אסטרון (Astron Belt) המהפכני עדיין לא מפותחת מספיק, והמשחק חוזר בחזרה אל שולחן התכנון בעוד הקונספציה שלו מעוררת שיגעון של משחקי לייזר בארקיידים. אמנם, כאשר המשחק משוחרר הוא בעל יכולות משופרות בהרבה, אבל, הטכנולוגיה המשופרת מגיעה עם מחיר: המשחק מפספס את רוב השיגעון העצום שהודלק ע"י
מאורת הדרקון בארקיידים.
במשחק, השחקן שולט בחופשיות בחללית הממוחשבת מנקודת מבט של מרדף, המוטבעת על גבי משטח משחק מצולם. היא חייבת להילחם בחלליות מסתערות בזמן טיסה בחלל, דרך נוף חייזרי, ודרך מסדרונות מתכת צרים של החללית האם.
המשחק משוחרר ביפן באמצע 1983 ובארה"ב לקראת סוף אותה שנה.