זורק נהגה בראשם של שלושה סטודנטים בשם דייב לבלינג, מארק בלנק וברוס דניאלס ליצירת משחק לפלטפורמת המחשב האישי בסגנון הרפתקאה מבוסס טקסט. המילה זורק היתה מונח שטותי בו הם השתמשו על מנת לציין עבודות קוד שהיו עדיין בכתיבה. המשחק היה הצלחה לאחר שחרורו לחנויות. במהלך השנים המשחק התפתח ומשחקי המשך מרובים הצטרפו לסאגה של זורק. והמשחק, כמובן עבר גם את כל גלגולי הטכנולוגיה האפשריים בדרך. ממשחק טקסט פשוט, אל משחק בעל גרפיקות מוגבלות ועד טכנולוגיות הגרפיקה התלת-מימדיות שקיימות כיום.