פינבול ממוחשב

הוא מתחיל עם פונקציות מתמטיות ולאחר מכן עובר לתכנות FORTRAN ומשחקו הגמור הראשון זהו גרסה של איקס-מיקס-דריקס. הוא גילה את ייעודו. בזמן שהוא השתתף בתוכנית ה-PhD באוניברסיטת ברקלי, הוא מתכנת משחקי מחשב באפל II החדש שלו, כאשר רבים מהם הם תרגומים מצוינים ללהיטי ארקייד מאותה תקופה כמו אסטרואידים או Tail Gunner.
לאחר שהוא קיבל השראה מפונג, הוא כותב גרסה הנקראת פני ארקייד (Penny Arcade). הוא מחליף את המשחק עבור מדפסת מחברת אפל, וקצת לאחר מכן הוא מקבל תפקיד בחברה כמהנדס גרפיקה.

.BudgeCo על מנת למסחר את המשחק. לאחר מכן, הוא לוקח את כלי העדכון של גרפיקת ה-bitmap שבהם השתמש ליצור את Raster Blaster, ומשלבם אל תוך ה-Pinball Construction Set, וממשק המשתמש הגרפי שמשתמשים פה על מנת למקם את החלקים נהיה ל-GUI הראשון ששולב אל תוך משחק מחשב אי פעם. ה-GUI מקבל את השראתו מה-XeroxPARC Alto, המחשב הראשון שהשתמש באחד למערכת ההפעלה שלו. המשחק נהייה ללהיט גדול עבור EA הצעירה, ובאדג' נשלח לסיבוב הופעות פומביות על מנת לחתום על עותקים של המשחק עבור המעריצים. הוא כותב מחדש את המשחק עבור הסגה ג'נסיס ב-1993, תחת השם פינבול וירטואלי (Virtual Pinball) הוא מצטרף לחברה 3DO של הוקינס ב-1993, כמהנדס בולט וייחודי.