ניתן לאבחן בעיית סינכרון מבחינת המודם על הקו במידה ונורת הלינק במודם אינה דולקת קבוע, כלומר מהבהבת או כבויה.
במידה וקיימת בעיית סינכרון יש לעבור על הרשימה הבאה ולוודא תקינותה:
המצאות פילטרים על הקו - בכדי לבצע את ההפרדה בין הדיבור על הקו בזמן
שיחת טלפון וגלישה באינטרנט עם ה- ADSL, יש לוודא כי כל
מכשיר המחובר על קו ה- ADSL מחובר באמצעות מיקרו-פילטר
ביציאת ה- phone, שסופק ע"י בזק.
קיימים פריטים שונים היכולים להימצא מחוברים על קו ה- ADSL
כגון:
1. מכשירי טלפון – בטלפון אלחוטי יש לחבר את הבסיס של האלחוטי לקו דרך
הפילטר.
2. פקס / טלפקס – מכשירי פקס משתמשים בקו לצורך קבלה / שליחה של
פקסים.
3. אזעקה – אזעקות שונות מחוברות על קו הטלפון, כך שבמקרה של פריצה
מחייגת האזעקה באמצעות קו הטלפון אל בעל הבית.
4. מרכזיה – במידה ויש מרכזיה על הקו, במקום לשים פילטרים על כל נקודות
הטלפון על הקו, ניתן לבצע "עוקף מרכזיה". פרטים נוספים על ביצוע "עוקף
מרכזיה" ניתן לקבל בבזק.
5. ממירים של YES - ממירים של YES מחוברים על הקו במידה ומעונינים
להזמין סרטים דרך הממיר או במידה ומקבלים הודעות של YES למסך
הטלוויזיה באמצעות הממיר.
על אורך הכבל המחבר את המודם אל נקודת הטלפון להיות קצר (עד 3 מטרים).
לבדוק במוקד התמיכה של WOW אם קיימות הפרעות או רעשים על הקו.
מוקד WOW פתוח 24 שעות ביממה בטלפון 1-800-340-340.
יתכן ואחד הפילטרים פגום או שנהרס כתוצאה
מבלאי. במקרה זה הפילטר לא יבצע את ההפרדה הנדרשת בין הדיבור בטלפון
והגלישה, וכתוצאה מכך יועברו רעשים על הקו מאותו מכשיר ותיתכן בעיית סינכרון
מבחינת המודם.
במידה ובעיית הסינכרון עדיין קיימת גם לאחר יישום המלצות אלו כנראה והבעיה קיימת במודם, ניתן להיעזר בשירותי התמיכה של מוקד WOW בטלפון 1800-340-340 או במוקד התמיכה של ספקית האינטרנט אליה אתם מחוברים.